ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

more

1Σε τι διαφέρουν η δωρεάν από την συνδρομητική έκδοση;

Και οι δύο έχουν την ίδια ακριβώς λειτουργικότητα άλλα διαφέρουν στον αριθμό των υποθέσεων που διαχειρίζονται. Η δωρεάν σας προσφέρει τρεις υποθέσεις ενώ η συνδρομητική απεριόριστες.

2Κατέβασα το app, και θέλω να ενεργοποιήσω τη συνδρομητική υπηρεσία για να διαχειρίζομαι απεριόριστες υποθέσεις. Πως γίνεται αυτό;

Καταρχάς συνδεθείτε στο διαδίκτυο. Αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να γίνει η εκκαθάριση της πληρωμής μέσω της ισχύουσας διαδικασίας πληρωμών της Google/Apple. Στη συνέχεια μεταφερθείτε στη σελίδα «Συνδρομή» είτε πατώντας την πράσινη γραμμή στο τέλος της οθόνης, είτε πατώντας το κουμπί «Εγγραφή τώρα» στη σελίδα Ρυθμίσεων, είτε – εφόσον έχετε συμπληρώσει 3 υποθέσεις – πιέζοντας (+) για καταχώρηση υπόθεσης στην αρχική σελίδα. Η εφαρμογή σας συνδέει με την υπηρεσία εκκαθάρισης πληρωμών της Google/Apple. Από εκεί μπορείτε να ορίσετε και τον τρόπο πληρωμής της συνδρομής σας.

3Πως ανανεώνω τη συνδρομή μου;

Η συνδρομή σας είναι ετήσια και ανανεώνεται αυτόματα μέσω του Google Play Store / Apple App Store. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Αν δεν θέλετε να ανανεωθεί η συνδρομή σας τότε μπορείτε να τη διακόψετε.

4Πως διακόπτω τη συνδρομή μου;

Η διακοπή της συνδρομής γίνεται μέσω GooglePlay/AppStore. Είτε από το κινητό σας ή σε desktop PC μετά από login στο Google/iTunes account σας. Η συνδρομή σας θα συνεχίσει να είναι ενεργή μέχρι τη λήξη της αλλά δεν θα ανανεωθεί.

5Ποιά δίκαια υποστηρίζει η εφαρμογή;

Το app υποστηρίζει και τα 3 Δίκαια (Αστικό, Ποινικό, Διοικητικό) συμπεριλαμβανομένων και των προθεσμιών του νέου κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.

6Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή / Που φυλάσσονται ;

Ναι, τα δεδομένα σας παραμένουν στο κινητό σας και οχι σε κάποιο server στο διαδίκτυο.
Όλες οι λειτουργίες που απαιτούν internet (πχ αποστολή email) γίνονται μέσω τρίτων εφαρμογών του κινητού (πχ gmail app), οι οποίες είναι και αυτές που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Επίσης το αρχείο backup που δημιουργεί η εφαρμογή είναι κρυπτογραφημένο.
Στην έκδοση android συγκεκριμένα, η εφαρμογή δεν έχει δικαίωμα σύνδεσης με το διαδίκτυο (τέτοιο δικαίωμα δεν υφίσταται στο iOS).

7Μπορώ να κάνω backup τα δεδομένα μου?

Ναι, από τη σελίδα ρυθμίσεων μπορείτε να αποθηκεύσετε (backup) τα δεδομένα σας σε Cloud υπηρεσία όπως το Dropbox, Google Drive, OneDrive κ.ά. οπότε σε περίπτωση απώλειας της συσκευής να τα επαναφέρετε. Στο εγχειρίδιο χρήσης θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες backup.

8Εάν χάσω το τηλέφωνο μου τι γίνεται με τις προθεσμίες μου;

Για λόγους ασφαλείας οι προθεσμίες και οι υποθέσεις σας είναι αποθηκευμένες στο κινητό σας. Συνιστούμε να κάνετε τακτικά backup σε άλλες τοποθεσίες εκτός από το κινητό σας για να μπορείτε να ανακτήσετε τα δεδομένα σας όταν χρειαστεί.

9Τι γίνεται αν αντικαταστήσω το κινητό μου;

Θα πρέπει :

  1. Να κάνετε backup τα δεδομένα σας.
  2. Από το GooglePlay/AppStore να κατεβάσετε την εφαρμογή στο νέο κινητό σας. Προσοχή θα πρέπει να έχετε δηλώσει ίδιο gmail/itunes account και στα δύο κινητά.
  3. Να κάνετε restore τα δεδομένα σας από το σημείο από το οποίο τα κάνατε backup*. Στο εγχειρίδιο χρήσης θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες restore.

*Σημείωση: δεν υποστηρίζεται ακόμα backup/restore μεταξύ συσκευών διαφορετικών λειτουργικών (android/iOS)

10Μπορώ να βλέπω τις προθεσμίες μου στο ημερολόγιο του κινητού μου;

Ναι μέσω της σελίδας ρυθμίσεων μπορείτε να ενεργοποιήσετε την αυτόματη αποθήκευση των προθεσμιών στο ημερολόγιο του κινητού σας. Από την ίδια σελίδα μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε υπενθύμιση κινητού για κάθε προθεσμία. Συστήνουμε τη δημιουργία νέου ημερολογίου για αποκλειστική χρήση από την εφαρμογή (δείτε εδώ για οδηγίες για συσκευές Android και εδώ για οδηγίες για συσκευές iOS).

11Τι θα γίνει με τα δεδομένα μου αν δεν ανανεώσω τη συνδρομή;

Η εφαρμογή θα εξακολουθήσει να λειτουργεί και θα μπορείτε να βλέπετε όσα στοιχεία έχετε καταχωρήσει μέχρι τότε. Δεν θα μπορείτε όμως να καταχωρίσετε νέα δεδομένα, ή να διορθώσετε υπάρχοντα.

12Πόσες υποθέσεις μπορώ να καταχωρίσω;

Κατεβάζοντας την εφαρμογή έχετε δυνατότητα καταχώρησης τριών υποθέσεων. Εγγραφόμενος στην συνδρομητική υπηρεσία μπορείτε να καταχωρείτε άπειρες υποθέσεις.

13Σε πόσα βήματα/πόσο χρόνο μπορώ να καταχωρίσω μια προθεσμία;

Οι προθεσμίες δημιουργούνται αυτόματα από την εφαρμογή. Ακολουθείτε τα εξής βήματα : Βήμα 1. Καταχώρηση υπόθεσης, Βήμα 2. Ορισμός ημερομηνίας σταδίου εξέλιξης υπόθεσης (πχ δικασίμου) Βήμα 3. Εντολή για υπολογισμό προθεσμιών. Το app υπολογίζει αυτόματα τις προθεσμίες που είναι σχετισμένες με το στάδιο εξέλιξης της υπόθεσης. Η όλη διαδικασία διαρκεί λίγα λεπτά.

 

14Μπορώ να εκτυπώσω τις προθεσμίες μου;

Από την αρχική σελίδα μπορείτε να στείλετε τις προθεσμίες σας σε μορφή λίστας σε μία διεύθυνση email. Από το email μπορείτε να εκτυπώσετε τη λίστα.

15Όταν αλλάζουν οι προθεσμίες, πως το μαθαίνει το κινητό μου;

Το νομικό τμήμα της εταιρείας παρακολουθεί τις μεταβολές στις προθεσμίες. Όταν αλλάξει κάποιος κανόνας υπολογισμού, τότε κυκλοφορεί νέα έκδοση του app η οποία περιέχει τις επικαιροποιημένες προθεσμίες. Κατά την εγκατάσταση της νέας έκδοσης ανανεώνονται και οι παλιές προθεσμίες.

16Τι δικαιώματα χρειάζεται η εφαρμογή και γιατί?

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τα παρακάτω δικαιώματα και μόνο για τους εξής λόγους:

Android:

  • In-app purchases
    • για την υλοποίηση των υπηρεσιών συνδρομής μέσω του google play.
  • Calendar (μόνο μετά από αποδοχή/ενεργοποίηση του χρήστη σε συσκευές Android 6.0+ )
    • για την αυτόματη εισαγωγή και αλλαγή/διαγραφή προθεσμιών στο ημερολόγιο που έχει επιλέξει ο χρήστης.
  • Photos/Media/Files (μόνο μετά από αποδοχή/ενεργοποίηση του χρήστη σε συσκευές Android 6.0+ )
    • για την αποθήκευση των αρχείων που χρειάζεται η εφαρμογή (backups, λίστα για αποστολή με mail κλπ).
  • Storage (μόνο μετά από αποδοχή/ενεργοποίηση του χρήστη σε συσκευές Android 6.0+ )
    • το ίδιο με το προηγούμενο
  • control vibration
    • για την δόνηση της συσκευής σε περίπτωση ειδοποίησης (εάν το έχει επιλέξει ο χρήστης).
  • run at startup
    • για την επαναφορά των ειδοποιήσεων σε περίπτωση επανεκκίνησης της συσκευής.