Οποιοδήποτε χρονικό σημείο/διαδικαστική πράξη, που μπορούν να αποτελέσουν σημείο αναφοράς για την έναρξη κάποιας δικαστικής ή εξωδικαστικής προθεσμίας (στάδια εξέλιξης μπορούν να είναι, π.χ. η δικάσιμος, η επίδοση, ο χρόνος δημοσίευσης της απόφασης κ.ο.κ.).
«Status Υπόθεσης»
Για το Nobilis μία υπόθεση μπορεί να θεωρείται:
- «Εκκρεμής» : υπόθεση που δεν έχει ολοκληρωθεί / περατωθεί.
Σημ.: Συμπεριλαμβάνεται εδώ και η περίπτωση αναβολής ή ματαίωσης της υπόθεσης, εφ' όσον οι διάδικοι επιθυμούν να την επαναφέρουν προς συζήτηση.
- «Περαιωθείσα» : υπόθεση που έχει ολοκληρωθεί / περατωθεί.
Σημ. Περιλαμβάνεται και η περίπτωση ματαίωσης της υπόθεσης εφ' όσον οι διάδικοι δεν επιθυμούν να επαναφέρουν μια υπόθεση προς συζήτηση.
«Status Προθεσμιών»
Για το Nobilis μία προθεσμία μπορεί να θεωρείται:
- «Τρέχουσα» : Προθεσμία η οποία λήγει είτε κατά την τρέχουσα ημερομηνία ή σε οποιοδήποτε άλλο μελλοντικό χρονικό σημείο, μέχρι και τη λήξη της.
Σημ.: Το Nobilis εμφανίζει τις “τρέχουσες” προθεσμίες που λήγουν κατά την τρέχουσα ημερομηνία, μέχρι τις 23:59 της ίδιας ημέρας. Είναι, ωστόσο, αυτονόητο ότι, λόγω της δικαστηριακής πρακτικής, οι “τρέχουσες” προθεσμίες μπορεί και να λήγουν ταυτόχρονα με το πέρας του ωραρίου των δικαστηρίων. Πάντως, για όσες από τις προθεσμίες λήγουν πριν το πέρας του ωραρίου των δικαστηρίων, το Nobilis πραγματοποιεί ειδική επισήμανση.
- «Περαιωθείσα» : Προθεσμίες οι οποίες έχουν λήξει και για τις οποίες έχουν ολοκληρωθεί οι ενέργειες.
- «Παρελθούσα» : Προθεσμίες οι οποίες έχουν μεν λήξει, αλλά δεν έχουν χαρακτηριστεί ως «περαιωθείσες» από τον ενδιαφερόμενο χρήστη.
- Κόκκινο - έως 8 ημέρες μετά από την τρέχουσα ημερομηνία.
- Πορτοκαλί - από 9 έως 15 ημέρες μετά την τρέχουσα ημερομηνία.
- Πράσινο - από 16 ημέρες και άνω μετά την τρέχουσα ημερομηνία.