- Οι υποθέσεις σας εμφανίζονται με αλφαβητική σειρά. Κάτω από κάθε υπόθεση, εμφανίζεται η προθεσμία με την εγγύτερη χρονικά λήξη.
- Δεξιά από την υπόθεση - σε κύκλο - εμφανίζεται ο συνολικός αριθμός τρεχουσών προθεσμιών της υπόθεσης. Πατώντας πάνω στον κύκλο οδηγείστε στην οθόνη προθεσμιών της συγκεκριμένης υπόθεσης.
- Σύρετε το αριστερό όριο της οθόνης προς τα δεξιά – ή πατήστε το λογότυπο της εφαρμογής – για να ανοίξετε το menu της οθόνης υποθέσεων.
- Για να μεταβάλετε Δικάσιμο ή άλλο στάδιο εξέλιξης πατήστε πάνω σε μια υπόθεση.
- Για να καταχωρήσετε νέα υπόθεση πατήστε στο (βλ. Καταχώρηση υπόθεσης)
Μέσω του
menu μπορείτε :
- Να εξειδικεύσετε την εμφάνιση της κεντρικής οθόνης ανά τύπο υπόθεσης, επιλέγοντας από τη σχετική ενότητα.
- Να εξειδικεύσετε την εμφάνιση της κεντρικής οθόνης περιορίζοντας το περιεχόμενο της σε έναν συγκεκριμένο πελάτη, επιλέγοντας τη από τη λίστα πελατών στο κάτω μέρος.
- Να μεταφερθείτε στην οθόνη ρυθμίσεων του Nobilis πατώντας στο (βλ. Ρυθμίσεις)
- Να μεταφερθείτε στην οθόνη προθεσμιών, πατώντας στην ένδειξη «Προθεσμίες». (βλ. Κεντρική οθόνη προθεσμιών)
- Πατώντας πάνω σε μία υπόθεση στον κατάλογο υποθέσεων, οδηγείστε στην οθόνη διαχείρισης Δικασίμου και άλλων σταδίων εξέλιξης της υπόθεσης.
- Ορίστε ή αλλάξτε ημερομηνία για Δικάσιμο ή άλλο στάδιο εξέλιξης, πατώντας στην ένδειξη «Επιλογή ημερομηνίας», και επιλέγοντας την επιθυμητή ημερομηνία από το ημερολόγιο.
- Ο αριθμός των προθεσμιών που υπολογίστηκαν εμφανίζεται δεξιά από το αντίστοιχο στάδιο εξέλιξης σε κύκλο, πχ . Πατώντας τον κύκλο οδηγείστε στην οθόνη επιλογής/εξαίρεσης προθεσμιών του συγκεκριμένου σταδίου εξέλιξης.
- Πατώντας το εικονίδιο οδηγείστε στην οθόνη λεπτομερειών υπόθεσης.
- Μπορείτε να διορθώσετε οποιοδήποτε χαρακτηριστικό της υπόθεσης, πατώντας πάνω στο αντίστοιχο πεδίο.
- Πατήστε το πλήκτρο «Αποθήκευση» για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας. Η εφαρμογή καταχωρεί τις διορθώσεις στο αρχείο της, και παράγει μήνυμα επιτυχούς αποθήκευσης.
Στην ίδια οθόνη :
- Αν η υπόθεση σας έχει ολοκληρωθεί μπορείτε να την χαρακτηρίσετε ως «Περαιωθείσα», τσεκάροντας στην αντίστοιχη ένδειξη. Με τον τρόπο αυτό η υπόθεση δεν θα εμφανίζεται πλέον στον κατάλογο υποθέσεων.
- Αν έχετε καταχωρήσει μια υπόθεση με λανθασμένα στοιχεία και θέλετε να τη διαγράψετε, πατήστε το πλήκτρο «Διαγραφή». Προσοχή ! η ενέργεια αυτή δεν αντιστρέφεται.
Συντομεύσεις ενότητας (“shortcuts”)
Στον κατάλογο υποθέσεων πατώντας παρατεταμένα σε μία υπόθεση, μεταφέρεστε στην οθόνη διαχείρισης των λεπτομερειών της Υπόθεσης.